Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van karodaria - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van karodaria - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Karolina

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2013 | Nederland, Ridderkerk

Morgen is het dan zover! Off to Panama-City!
Dan gaat mijn grote avontuur beginnen!

Ik heb nog helemaal geen zenuwen en ik besef al helemaal niet dat ik morgenavond al in Panama-City ben. Ik ben echt heel benieuwd hoe ik het daar ga vinden en of ik me snel kan aanpassen aan de cultuur daar. Ik heb geen verwachtingen, ik zie wel wat er allemaal gebeuren gaat!

Afgelopen week nog een aardig druk weekje achter de rug. Koffers gepakt, laatste dingetjes gekocht, duizend keer gecheckt of ik alles wel bij me had, maar het belangrijkste van alles: afscheid genomen van mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes en familie! :-( Wat ga ik hen missen zeg!
Ik ga er vanuit dat de 5 maanden snel om zullen gaan, ik een toptijd ga hebben in Panama en als ik terugkom weer leuke dingen met ze kan doen!

Morgen vlieg ik om 13:05 richting Panama-City en kom daar rond 00:00 Nederlandse tijd aan. (plaatselijke tijd 17:00)

Voor de mensen die willen skypen, mijn naam is: KDWasilewski.
Maar let er dus wel op dat het bij mij 7 uurtjes eerder is!

Als ik genoeg tijd heb, ga ik proberen om deze weblog bij te houden. Zo niet, dan kan je altijd op mijn Facebook kijken. Daar zal ik ook wel berichtjes posten!

¡adiós amigos! Ik ga jullie missen!

  • 15 Augustus 2013 - 14:34

    Angela:

    Ik ga je missen lieverd! Ik wens je superveel plezier en tot over een paar maandjes!! Dikke kus xxxx

  • 15 Augustus 2013 - 14:38

    Lianne:

    Ik ga je zo missen! Heel veel plezier lieve karo. Dikke kus

  • 15 Augustus 2013 - 18:06

    Teresa En Frans.:

    We gaan je heel erg missen lieve Karo. We wensen je een hele leuke tijd in Panama.Dikke dikke kussss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ridderkerk

Actief sinds 15 Aug. 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 3976

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Panamá

15 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: