Ziekenhuis, 5 kilo zwaarder en twee maanden verder - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van karodaria - WaarBenJij.nu Ziekenhuis, 5 kilo zwaarder en twee maanden verder - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van karodaria - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis, 5 kilo zwaarder en twee maanden verder

Door: Karolina

Blijf op de hoogte en volg

08 December 2013 | Panama, Panama-stad

Hola amigos!

Wow, wat vliegt de tijd hier voorbij! Deze vier maanden zijn echt supersnel voorbij gegaan en nog maar een paar weekjes te gaan voordat ik weer terug ben in het koude Nederland! (aan de kou moet ik nog even niet denken)

Afgelopen vier maanden veel gezien en gedaan hier in Panama. Maar de meeste verhalen zullen jullie wel horen als ik in Nederland ben! Anders kan ik pagina's vol schrijven met verhalen over Panama.

Ik heb het nog steeds erg naar m'n zin hier in Panama. Elke keer weer ontmoet ik nieuwe mensen en de feestjes die ze geven.. Die zijn top! Ze weten hier wel hoe ze moeten feesten. ;)

Maar naast alle leuke dingen gebeuren er ook wel minder leuke dingen..
Zo ben ik twee maanden geleden een dagje in het ziekenhuis geweest. Gelukkig is alles min of meer weer goed met mij (gelukkig). :)
Maar ik schrok me wel dood toen ik in het ziekenhuis even op de weegschaal moest staan..
Meer dan 5 kilo aangekomen in twee maanden.. :O en ik had nog 3 maanden te gaan hier in Panama.

Sindsdien heb ik mijzelf niet kunnen wegen, dus ik ben eigenlijk heel benieuwd hoeveel ik in totaal aangekomen ben hier in Panama.
Of wil ik dat stiekem misschien tóch niet weten? hihi

Dat wordt dus flink sporten in Nederland.. aangezien ik hier niks doe.

Daarnaast ben ik ook nog eens verhuist naar een andere huis, waar ik het heel erg naar m'n zin heb.. Het enige minpuntje is alleen dat ik geen zwembad meer heb.. Mja je kunt niet alles hebben.

Verder heb ik laatst met wat Nederlandse vrienden een tripje naar de San Blas gemaakt. Wauw! Wat was dat mooi. Super lekker weer gehad en heerlijk kunnen ontspannen.

En nu gaan de laatste weken hier in in Panama.
Ik ga er nog even lekker van genieten, maar ik kijk er ook naar uit om weer leuke dingen te doen met mijn vrienden en mijn familie!
See you soon!

Hasta luego! Besos!






  • 08 December 2013 - 20:55

    Viola:

    Super leuk! Geniet er maar van!!!
    x Viola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

Actief sinds 15 Aug. 2013
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 3986

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Panamá

15 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: