Twee maanden in Panamá - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van karodaria - WaarBenJij.nu Twee maanden in Panamá - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van karodaria - WaarBenJij.nu

Twee maanden in Panamá

Door: Karolina

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2013 | Panama, Panama-stad

Sorry Sorry sorry, dat ik bijna 1,5 maand niks geschreven heb! Ik heb namelijk zoveel te doen hier in Panama, ben eigenlijk altijd wel bezig met iets.

Zo ben ik dit weekend naar Summit National Park geweest, de Cosway bezocht en lekker aan het water wat gegeten en daarna in Caso Viejo wat wezen drinken. Allemaal erg mooi!
Er is eigenlijk helemaal niks hier in Panama wat mij niet bevalt.

Vorige week zijn we met zo´n 24 mensen naar Coronado beach geweest en daar hebben we 3 appartementen gehuurd. Even heerlijk relaxen en in de avond uiteraard Feesten!
Een vriend van ons had een vriend die zijn verjaardag vierde en daar gingen we langs. Het was een groot tuinfeest met veel Ron Abuelo en Chivas! Normaal als je op een feestje bent, dan beginnen de meisjes eerst te dansen en dan de rest. Nou, hier in Panamá dansen de jongens hoor! Ik keek er wel een beetje raar van op... jongens die beginnen met dansen én die kunnen dansen?! Wauw! Keek mijn ogen wel uit! haha

Later viel de elektriciteit in de buurt uit en hadden we geen muziek en licht meer. Maar daar hadden ze een oplossing voor: een auto met boxen. We hadden weliswaar geen licht, maar in het donker kun je ook prima feesten en kletsen.

Stappen hier in Panamá is ook echt leuk! Laatst was ik in Relic bar Casco Viejo en daar kwam ik per toeval twee Nederlandse jongens tegen. En hoe groot is de kans dat je mensen ontmoet die vlak bij jou wonen? Ik zou zeggen klein... Bleken ze in Ijsselmonde te wonen.
Wel weer even leuk om Nederlanders gesproken te hebben! Ookal was het een beetje raar! Voor mijn gevoel had ik na 1,5 maand al een soort accentje gekregen en moest ik ook echt zoeken naar Nederlandse woorden. Maar leuk om even wat nieuwe mensen te ontmoet te hebben.

Wat ik na mijn werk een beetje doe: naar de film, uit eten, shoppen, naar het theater, gezellig wat drinken, chillen in het zwembad of lekker thuis op de bank een filmpie kijken. En ik het weekend: feesten, lekker naar het strand en andere dingen bezichtigen.

Ik heb het erg naar mijn zin hier ook al mis ik mijn familie en vrienden! Maar gelukkig gaat de tijd erg snel! Er zijn alweer twee maanden voorbij en nog drie te gaan. Nederland zelf mis ik niet hoor. Als ik het klimaat van hier en de benzineprijzen (€0.87 per liter) mee kon nemen naar Nederland dan zou ik dat zeker doen en dan zou Nederland perfect zijn! :)

Ik ga er maar een einde aan breien, want ik zou nog zoveel kunnen vertellen, maar dan wordt het een verhaal van een paar blz.
En dat doe ik jullie niet aan.

Heel veel liefs uit Panamá!

Ciao! X





  • 14 Oktober 2013 - 13:47

    Hennie Lodder - Pelger:

    Hartelijk bedankt voor jou leuke verslag.
    Zo te lezen heb je het heel erg naar je zin, en doe je buiten je werk erg leuke dingen.
    Ik zou zeggen blijven genieten,en lekker feesten, want hier is het echt herfst. met ongeveer 14 tot 16 graden, en in de nacht is het ongeveer 7 graden, dus aardig koud.
    Alles gaat hier zijn gangetje, met ons gaat het ook heel goed.
    Net terug van de vakantie, dus weer even wennen aan het weer.
    Wij missen jou ook wel,als we bij jou moeder komen is het wel erg stil, maar nog even dan ben je weer terug.
    Ik zou zeggen tot heel gauw , groetjes van Hennie en Kees - jan en benji xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

Actief sinds 15 Aug. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 3975

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Panamá

15 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: